Če se prodaja na vaši spletni strani nikamor ne premakne, a si želite, da bi kar poskočila v nebo, je morda za to kriva slaba optimizacija spletne strani. Tudi, če na vaši strani ne prodajate ničesar in živite zgolj od oglasov, je pomembno, da zasedate visoko Googlovo pozicijo, saj boste tako zaslužili več denarja od prometa. Tudi, če je vaša stran informativna in menite, da je škoda denarnega vložka za njeno optimizacijo, naj vam razložimo, da je uspešna optimizacija spletne strani kapital, v katerega je vredno vlagati. Najprej vas bo sicer nekaj stala, a ko boste poskočili za pet ali več mest na Googlu, boste začeli tudi služiti – in to na veliko.
Če vas zanima optimizacija spletne strani, se čim prej obrnite na spletno agencijo, ki se ukvarja z njo. Običajno imajo ta podjetja na svojih spletnih straneh navedeno, s katerimi podjetji oziroma spletnimi trgovinami sodelujejo. Na svoji strani imajo naveden tudi svoj cenik oziroma pakete za različne uporabnike: za osnovne, običajne in napredne uporabnike, ki hočejo nekaj več. Seveda vas bodo v vsaki agenciji hitro postavili na trdna tla, rekoč, da se hitrih rezultatov ne sme pričakovati. Google in hiter rezultat – to je nekaj, kar ne gre skupaj. Vsaka optimizirana spletna stran rabi svoj čas, da se unese na tem brskalniku, da jo zazna, prebere in nato rangira.
Prvi sadovi, ki jih bo prinesla optimizacija spletne strani, se bodo pokazali po kakšnih dveh mesecih. Vaša ocena na Googlu se bo povišala in vi boste na višjem, vidnejšem mestu. Strani, ki so na vrhu, so s strani Googla dobro ocenjene. Glede na njihovo vsebino Google meni, da najbolje predstavljajo iskalni niz oziroma ključno besedo. Preden začnemo z optimizacijo je zato treba določiti ključne besede, na katere bomo spletno stran optimizirali.